Ledig dag!

Idag är jag ledig. Jag är LEDIG. Det är inte varje dag och de dagarna man väl har varit ledig så har man alltid haft massa att göra. Idag hade jag iofs också saker att göra men ändå rätt lugnt. Vaknade kl 8 och tvättade fram till klockan 12. Sen var det dags att snygga till lite här hemma. Städa, städa. Det som gjorde städningen lite roligare för att söt kom förbi och hon sitter nu brevid mig och tjötar i telefon. Hon har pluggat undertiden som ja har städat. Själva städningen blev la inte speciellt mycket roligare men man kunde gå till soffan och få en puss då och då:)

Ikväll ska ja på systers framträdande. De har gjort en lite show för små barn, ska bli riktigt kul att se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback