Sjuklig dag idag..

Har varit hes i två dagar nu och tappat rösten lite titt som tätt när man pratar med kunder på jobbet. Låter ungefär som en kille i målbrottet till och från. Det är inte jättevackert, men jag tycker det är ganska roligt när rösten spricker! Vaknade i alla fall i morse av att halsen börjat göra ont också, tyckte lite synd om mig själv och vips så kommer migränen krypandes. Nu ligger jag nedbäddad i min säng, hade stängt av ljudet på mobilen, för att ja blir lite ljudkänslig när ja har migrän. Det värsta har gått över och när jag nu tog fram min mobil och skulle kolla på den så hade jag 2 missade samtal och 3 meddelanden. 1 missat samtal var från jobbet, där en kollega påminde mig om ett telefonmöte som skulle börjat kl 13.. Klockan är nu 13:50.. Jag missade det! Sablar.. Min enda tanke när huvudvärken satte i var att bädda ner mig och försöka sova.. vilket ja gjorde. Försök förklara det på jobbet. Men jag skickade ett meddelande och sa som det var så ja hoppas det är lugnt! Jag känner mig ändå lite dum.

Tanken med dagen var att jag skulle ta en sväng in till stan och handla lite. Jag behöver mat.. för tillfället har jag endast mackor och en lunchlåda som jag lagade till igår, som för övrigt var väldigt god!
Men nu ska ja hitta lite goda recept och så ska ja ändå försöka dra mig ut och handla lite mat i alla fall!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Å så skulle du umgås med syster :P men de var tur att vi nte bestämde nått för jag hade helt glömt av att tobbes mormor och morfar skulle komma på fika! han lägga mig i soffan i 2 minuter innan tobbe ringde och påminde mig! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback