Vem vill bli miljonär?

Idag har jag inhandlat en bok. Det är inte varje dag jag köper en bok. Och det är inte vilken bok som helst, utan nu ska jag bli miljonär. Den heter "Så kan alla svenskar bli miljonärer" av Per H Börjesson. Jag är svensk, alltså kan jag bli miljonär!

För den som också vill prova på detta så kan jag rekommendera Adlibris. För denna boken fick jag betala 29kr men då tillkom frakten, som i och för sig var gratis.. Tänk om det kommer vara mina bästa investerade 29kr. Den som lever får se, och den som inte lever bryr sig nog inte om jag blir miljonär eller inte!

Jag har gjort mer saker idag, inte bara köpt en bok.

Dagens fundering:

Vad har jag gjort mer idag än att ha köpt en bok?

Kommentarer
Postat av: Susanna

Den boken vill jag me läsa! Jag vill bli miljonär! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback