Nu vet jag vad det handlar om!

Jag har under en längre tid haft väldigt svårt att förstå varför folk pratar så mycket om filmen Twilight. Jag har inte direkt ägnat den en tanke och bara avfärdat den i diskussioner. Robert Pattinson syns överallt, i TV, tidningar, ja i praktiskt taget vart enda media man kan tänka sig. Jag har inte vetat vem det är och har verkligen inte förstått varför han senaste tiden har toppat listorna för snyggaste killen. Vad har det handlat om egentligen?

Nu vet jag! Idag har jag sett filmen. Fenomenet även kallat Twilight har även nått fram till mig. Från att ha trott att det bara var en vanlig film som blivit aningen för hipe'ad till att tycka att det var den bästa filmen jag sett på länge och från att ha tyckt att Robert Pattinson borde stått längst ner på topplistorna för snyggaste killen till att ändå förstå vad folk (läs tjejer) tycker är charmigt med honom. Nu ser jag med spänning fram emot nästa film, Twilight New Moon.
Tack syster för en mysig filmkväll!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Tack själv :) bra att du gillad den lika mycket som jag! Love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback