Nu ska vi se då!

Jag bestämde mig för att i alla fall visa mitt hemliga recept. Så här kommer det:
1. Bryn 4-500 g köttfärs i stekpannan.
2. Undertiden som köttfärsen bryner plocka fram Dolmiosåsen med valfri smak.
3. Häll i såsen i köttfärsen och rör om.
4. Koka pasta.
5. Hacka lite grönsaker.
Svårare än så var det inte och gott blev det!
Serveras gärna med ett glas kallt vitt vin. Det är ju trots allt måndag.
Nu har jag precis myst framför TVn med lite efterrätt. Turkisk vaniljyoghurt med russin, vindruvor och kiwi.
Inte fel!
God natt.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Ser gott ut syrran! :) puss

Postat av: Susanna

Blogga oftare syster! :P

2009-11-18 @ 20:21:22
URL: http://susstankar.blogg.se/
Postat av: tobbe

du får uppdatera din blogg oftare så du blir en riktig bloggerska!

2009-11-19 @ 22:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback